Betaling af ejendomsbidrag

Ejendomsskatten overgik til SKAT pr. 1. januar 2024, men alle ejendomsbidrag bliver i kommunen, og skal betales en gang pr. år.

Følgende ejendomsbidrag kan være pålagt ejendommen

  • Rottebekæmpelse
  • Skorstenfejerafgift
  • Administrationsgebyr for affald
  • Digeafgift
  • Facadeafgift
  • Renholdelse

Opkrævningen af bidrag forfalder til betaling medio februar og dækker hele året. Hvis betalingen af ejendomsbidrag ikke er tilmeldt PBS, sender vi en regning til din digitale postkasse cirka 14 dage inden forfaldsdato.

Vi sender ikke en regning, hvis det er registreret, at betalingen af ejendomsbidrag er tilmeldt pengeinstitutternes betalingsservice. (PBS)

CVR-registrerede virksomheder har mulighed for at få ejendomsbidrag sendt som en elektronisk faktura. Det kræver, at Team Opkrævning får oplyst virksomhedens EAN nummer. Team Opkrævning kan kontaktes på tlf. 74 92 92 00 eller e-mail betaling@toender.dk 

Ved udsendelse af rykkerskrivelse pålægger vi et rykkergebyr på 250 kr. Har du spørgsmål vedrørende betaling kan du kontakte Team Opkrævning på tlf. 74 92 92 00.

Ejendomsbidragsopgørelsen