Tønder Kommune sikrer borgerne højst muligt serviceniveau

Tønder Kommunes medarbejdere holder fuldt fokus på at sikre borgerne et så højt serviceniveau som muligt i denne særlige situation, og borgmester Henrik Frandsen understreger, at medarbejderne kan kontaktes som sædvanligt på e-mail og telefon.

”Vi har oplevet stor handlekraft fra hele organisationen i denne særlige situation, og vi kan være tilfredse med, at vi på blot halvanden arbejdsdag har mobiliseret sikker drift på alle område”, udtaler borgmester Henrik Frandsen og fortsætter:

”Velvidende, at vi står i en stærkt foranderlig situation, hvor beslutninger og nye retningslinjer kontinuerligt indløber fra ministerierne, så vil jeg sige, at vi situationen taget i betragtning på kun halvandet døgn er kommet godt videre”.

Borgerne vil på hovedparten af kommunens opgaver opleve, at opgavernes fortsat varetages, og at borgerne bliver betjent. 

Det gælder både i relation til de store driftsområder og de administrative funktioner blandt andet visitation til hjemmehjælp, byggesagsbehandling, håndtering af underretninger og anbringelsessager, udbetaling af ydelser, m.m.     

Tønder Kommunes hovednummer 74 92 92 92 er bemandet i kommunens åbningstid:

  • Mandag – onsdag kl. 9-15
  • Torsdag kl. 9-17
  • Fredag kl. 9-13.